5 Mayıs 2013 Pazar

Öğrenci İnsan Ne Yer # 6

THE STİK'ERZ


Modern dünyanın fast food'una karşı Türk usulü slow food.

Üzülerek söylemek isterim ki bu lezzetin tadına varabilmeniz için (en azından şimdilik) İstanbul veya Eskişehir' de olmanız gerekiyor. Ne yazık ki bu güzel yemeğin tek ulaşılabileceği noktalar bu şehirlerde var.

Gelelim bu Türk usulü yemeğin için de neler var.

1 bardak içinde sunuyorlar size yemeklerinizi. Izgarada köfte, et, tavuk bu bardakta servis ediliyor. Böyle olmasının nedeni yemek anlayışına farklı bir eğlence katmak. 


Benim en sevdiğim nokta da şu tam olarak Türk halkının isteklerine cevap veriyor. Izgaranın yanında pilav ve bazlama veriyor. Biz Türkler ekmek yemeden doymayız bunu hepimiz biliyoruz. The Stik'erz da görmezden gelmeyerek bu soruna böyle bir çözüm bulmuş.
 Fast food' a olan ihtiyacımızı da patates kızartmasıyla yatıştırıyor.


Yemek sepeti'nden sipariş verdiğinizde Happy Menü' sü de 5 lira ya olduğundan yanında da bunlar geliyor.
2 tane peynir stikz
2 tane patates stikz
2 tane sosis stikz
Patates kızartması.

Gelelim neden bu restoranı size anlatıyorum. Anlatıyorum çünkü denemenizi isterim. Anlatıyorum çünkü başka hiç bir restoran bu kadar parayla bu kadar doyacağınızı size garanti edemez.

Burger King'i severim ama aynı parayla oradan yemek yediğimde şişkinlik, buradan yediğimde ise doygunluk hissediyorum. Bunu yedirdiğim bütün arkadaşlarım da aynı fikirdeyse sanırım doğru kanıdayım diye düşünüyorum.

Bir kaç bilgi daha bu yazıyı yazarken The Stik'erz ı araştırdım. Kendisi bir Türk Markası. Dünya çapında yayılmak istediği için bu ismi kullanmakta.

Onunla ilgili istediğiniz bütün bilgileri buradan alabilirsiniz.

Öğrenci adam doymak istiyorsa gidip bunu yiyecek :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder