18 Mayıs 2013 Cumartesi

Ne Yiyemesek


SOSİS STİK
Size The Stik'erz ı ballandıra ballandıra anlattığımı biliyorum. Size bu sosis stikleride anlaymak istedim.

Sosis stik gördüğünüz gibi dışında ne olduğunu anlayamadığımız bir hamur var ve beraber kızartılıyorlar.(Sanırım) Evet farklı bir yemek çeşidi en azından alışık olduklarımızdan değil.


Bu stikin şöyle bir sorunu var. Dışındaki hamuru tuzlu olması gerekirken tatlı. Siz bunu içindeki sosis ile beraber yerken o iki aşırı tat farklılığı bir anda midenizi alt üst edebiliyor. İçindeki sosis dıştaki tatlı kekle sanki daha tuzluymuş gibi hissettiriyor. Bu arada dışındakine kek diyorum çünkü kek gibi. Yumuşaklığı, tadı...

Her şey iyi güzel de bu olmamış The Stik'erz. Umarım yetkililer beni burdan duyar .

NOT: Denemeyin demiyorum yiyecekseniz yemekten önce yiyin üzerine yemeğinizi yiyin diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder