26 Mayıs 2013 Pazar

Bitirdiklerim #4


 Öncelikle  hepsine şöyle bir bakalım dedim. Bu bitsin, bu da bitsin derken aslında yazmaya değecek kadar biriktiğini farkettim. başladım fotoğraflarını çekmeye şimdi de size anlatıyorum. 


 Family : Bu ıslak mendili seviyorum günlük makyajımın kabasını almada çok işime yarıyor.
Apaks : Bu pamuklu çubukları bitirmedim aslında. Alırken farketmemişim ama kapağı yamukmuş açınca kapatamıyordunuz bende sinir olurum böyle şeylere başka kutuya aktardım bunu da atarken göstereyim dedim.


Parmex Sümbüllü : En sevdiğim aseton. Sümbüllü olması kokusunun daha yumuşak olmasını sağlıyor devamını aldım kullanıyorum.

Lavera : Yabangüllü bu yüz kremini daha önce de kullanmıştım. Kokusuna dayanamıyorum ama Eskişehir'in bu kreçli suları ellerimi mahvediyor. Bende ne krem varsa ellerime sürüyorum. O haliyle bile kokusuna dayanamıyorum.
Not: Bir şeyi yüzümde denemem çok zor çünkü yüzüm bazen alıştığı şeylere bile farklı tepkiler verebiliyor. Bu kremi onun için yüzüme sürmedim.


Avon Super Magnify : Resimde üstte gördüğünüz bu rimeli çok seviyorum. Fırçası çok ince. Kirpiklerimi tarıyor. Yapıştırmıyor. Severek kullandım bitti.

Avon Super Shock : Alttaki bu maskaranında fırçası tam tersine kalın ama fırça ucları ince ve oda istediğim tarama işlemini iyi yapıyor. Bu iki rimeli de çok seviyorum. Severek kullandım hatta bir tane de aldım.

  
  
Schwarzkopf Glıss : Kuru ve yıpranmış saçlar için olan bu sprey saçlarımı çok kolay taramamı sağlıyordu. Saçlarımı yumuşacık yapıyordu. Hatta bu bitmeden gidip diğer çeşitlerini de almıştım. Kullanmaya devam ediyorum. Diğerleri bitince bundan bir tane daha alabilirim.

Avon Naturals :  Çilek ve guava'lı vücut spreyi. Bu spreyden daha önce de bahsetmiştim. Her bitenler yazımda bunu görmek istemezsenin de sadece fotoğrafını koyar hiç bir şey yazmam diye düşünüyorum.


PARİS HİLTON SHEER : Hayatımın parfümü. Hatta bitmesinden korktuğum için bir dönem kullanmadım o_O. Sonra bozulacak korkusuyla tekrar kullanmaya başladım. -.- ve bitti...

Bu parfümü çok seviyorum. İlk fırsatta bulduğum yerde tekrar alacağım. Kokusuna gelince bu parfümün kokusunu objektif bir şekilde anlatamayacağım için siz en iyisimi bu parfümü kendiniz koklayın.

İşte uzun bir aradan sonra bütün bitirdiklerim bunlar. Bitmesi çok az kalmış ürünlerim de var. 
Onlar bitince yeni bir bitenler yazısında görüşmek üzere.

Kendinize iyi bakın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder