2 Mart 2013 Cumartesi

Üzgünüm...

Son yazımı yazdıktan sonra blogla ilgilenemedim kusura bakmayın durumu değil bu ben ilgilenmek istedim ama o yazıdan bu güne ve hatta bugünden de sonra devam edeceğini bildiğim bir hastalıkla uğraşıyorum.

Evet yanlış duymadınız 6 Şubat belki 5 ve ya 4 üdür de tam bilmiyorum o günden beri soğuk algınlığı vs tarzı düşündüğüm 5 güne geçer tahmini yürüttüğüm bir hastalığım vardı. Eskişehir'e gittim 11 Şubat'ta 2 hafta kaldım aslında Ankara'ya gelmek gibi bir niyetim de yoktu ve Ankara'ya geldim. (22 Şubat)

Ne olduysa ondan sonra oldu. Gelmeden 2 gün önce hafif bir boğaz ağrısı vardı ama kötü değildim. 6 şubattan bu yana zaten hastayım ama hiç boğazım ağrımamış, burun tıkanıklığı ve halsizlik var sadece. Geldiğim gün de biraz ağrı vardı ama çok değil. Ne olduysa ertesi gün uyanınca oldu. Bademciklerim orta boy ceviz büyüklüğünde şişmiş, şişmekle de kalmamış iltihaplanmıştı. Fotoğraf düşündüm ama ben bile iğrenirken size de göstermek istemedim. 

Hiç bir insanın yemek yemediği ya da su içmediği bir günü kolay kolay olmaz.( Sıra dışı durumlar hariç) Boğazımdan su bile geçmiyordu çünkü bademciklerim yeteri kadar şişmişti. Yemek yemek mümkün değil çünkü su içerken bile boğazımda yırtılma hissi vardı nasıl yemek yiyeyim.

Halbuki ben Ankara'ya ne güzel Lila kutu Şubat yazımı da yazarım diyordum. NERDE......

Antibiyotik kullandım 3 günlük işe yaramadı tabi onun yanında ağrı kesiciler ve ateş düşürücülerden bahsetmiyorum.

Her şeyin sonunda neler oldu söylemeyi unuttum. O kadar çok ilaç içtim ki ilaçlardan dolayı yüzüm fısır fısır oldu. Bir an önce düzelse iyi olur sinirlerim bozulmaya başladı.

1 haftadır da Ankara dayım. Eskişehir'de dersler beni bekliyor. Son 2 gündür de daha iyiye gidiyorum yarın kesin iyileşirim sanırım.

İyileşince görüşürüz artık.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder