6 Şubat 2013 Çarşamba

Bitirdiklerim #1





Yepyeni bir yazı dizisiyle karşınızdayım. Bitirdiklerim. Bitirdikçe size anlatacağım, bittikçe çöpe atacağım. Bu gördükleriniz Ankara da bitirdiklerimden oluşuyor. Tabi hepsi burada geçirdiğim bir ayda bitmedi bitirip şişesini atmadıklarım da var. Hemen anlatmaya başlıyorum



Burada 1 ve 3 numaralı ürünleri ve diğer resimlerde göreceğiniz gibi beraber yazıyorum çünkü aynı tür ürünler.

1. Victoria's Secret Body Splash Pure Seduction : Vücut spreyi çok güzel kokuyor, kalıcılığı çok yüksek, Amerika dan gelmişti bende bitirmeye çekiniyiyordum. Kokusu bozulacak diye bitirmiş şişesini saklamıştım. Gratislerde buldum. Mutluluktan uçuyorum :)

3. AVON Çilek & Guava Kokulu Vücut Spreyi : Tamam Pure Seduction'ın verdiği mutluluğu veremesede yine de bağımlılığımı bir nebze azaltmama yetti. Şahsen vücut spreylerinin bağımlısıyım bu ve bunun benzeri bütün ürünlerden sıkça görebilirsiniz.

4. Watsons Facial Mask : Aloe Veralı bu maske nemlendirir ve yüzünüzü beyazlatır bilgisi ile satılıyor. Tek kullanımlk bir maske ama sonrasında yüzümde yapış yapış bir his bıraktı pek hoşlanmadım kendisinden.


 Bunlar da Lila Kutu'nun Lavera %100 organik kremlerinden
8 Naneli nemlendirici sıvı krem
9 My Age gündüz kremi
10 Yaban Güllü nemlendirici krem
Kremler güzel ah bir de o kokuları olmasa şahsen ben kokularına hiç dayanamadım.



Missha : Nem ve enerji verici serum : Bunun hakkında pek yorum yapamam çünkü kıyaslayabileceğim başka bir ürün kullanmadım ama bana biraz yapış yapış bırakıyor gibi geldi.

Missha : Süper Aqua Oxygen Micro Visible Deep Cleanser : Çok güzel bir yüz temizleme jeli. Nasıl olduğunu anlatmak gerekirse traş jelleri gibi siz yüzünüze sürünce köpük oluyor. Ben çok sevdim belki alırım.

 
2 - Koleston saç kremi : Annem saçını boyuyor Ankara'ya gelince kremleri ben kullanıyorum. Etkili bir krem sanırım boyadan sonra kullanıldığı için.

6 -L'OREAL Sublime Mousse saç kremi : Buda aynı boya maceralarından bir krem.

Not: ben tam bu kremlere başlamıştım Lila Kutu dan Tony&Guy saç kremi çıktı. O kremde benim favorim oldu. Üstüne saç kremi tanımam.

Benim Ankara'da kullandıklarım ve bitirebildiklerim bu kadar. Bakalım Eskişehir'de neler bitireceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder