10 Mart 2013 Pazar

Bitirdiklerim #2


Artık iyileştim. Hala öksürük var ama iyiyim. Hazır iyileşmişken de Eskişehir'de bitirdiğim bir kaç parça eşyayı da yazayım sizlere göstereyim. 
İşte bitenler :
  1. Blendax Çabuk yağlanan saçlara özel bitki özlü şampuan : Bu şampuana bayılıyorum saç kremi ile birlikte kullanılması gerek ama gerçekten etkili.
  2. Watsons Moisturising Facial Mask Salatalık Özlü : Cildi sıkılaştırma özelliğine sahip. Diğer bitirdiklerim yazısında aleo veralısını kulandım ben bunları pek sevmedim yapış yapış bırakıyor yüzü. Durulanmasına gerek olmadığı yazıyor ama durulamadan da rahat edemiyorum.
  3. Watsons Nourishing Mud Mask Çikolatalı Maske : Kokusu inanılmaz cildi beyazlatma özelliğine sahip ben severek kullanıyorum.
  4. Avon Wish Of  Love : Çok hoş çiçeksi bir parfüm bu herhalde 6. şişe sanırım çok seviyorum.
  5. Avon Naturals Yumberry ve Yoğurtlu Saç Kremi : Tüm aç tiplerine uygun bu saç kremi. Kokusu çok güzel. İnsanın yiyesi geliyor. İyi bir saç kremi.
  6. Gabrini Süngerli Aseton : Süngerli asetonlarla ojelerimi çıkarırken biraz zorlanıyorum. O yüzden süngeri haşat oldu bende attım zaten kalan asetonu da pamuğa döküp kullandım bitirdim. Tek sorunu elleri kurutuyor.

İşte Eskişehir'de bitenler bunlar.Bittikçe de yazmaya devam edeceğim. Bir kaç eşyamında bir ayakları çukurda bitti bitecek onlar da bitsin yeni bir bitenler yazısıyla karşınızdayım.

Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder