30 Mart 2013 Cumartesi

Öğrenci İnsan Ne Yer

Kendi memleketinizde okumuyorsanız hele bir evde kalıyorsanız ya da kaldıysanız bilirsiniz yemek yapmanın ya da ne yapacak olmanın zorluğunu.

Yemek yapmak istemezsiniz. Ne yiyeceğinizi bilemezsiniz. Belkide daha önce hiç alışverişe bile çıkmamışsınızdır da ne alacağınızı bile bilemeyebilirsiniz.

Bende dedim bu ve bunu benzeri, benim gibi olan bir sürü öğrenci arkadaşım vardır. Acaba 'Öğrenci İnsan Ne Yer ' yapsam ilgi görür mü? Sever misiniz?

Çok yakında sizlerle ;)




Bu yazıyı yazıp altına böyle bir resim koymak. Evet belki öğrenci evlerine zor olur ama bizde kendi soframızı kuracağız.

Bu güzel eziyet için beni mazur görün :)





2 yorum:

  1. bir an şaşırdım nasıl bir öğrenci evi o diye=)) bende öğrenciyim üstüne yalnız kalıyorum pilav makarna pilav makarna arada yumurta taktımı 1 ay yumurta =)) ahanda öğrenci bunları yer=))

    YanıtlaSil
  2. işte bizde yumurtanın bütün çeiştlerinden bahsederiz ki herkes öğrenir :) bizim için de durum farksız sayılmaz en büyük kurtarıcı yumurta ve makarna :))

    YanıtlaSil