10 Haziran 2012 Pazar

YAZ GELDİ 

Eh artık herkesin beklediği iple çektiği yaz geldi. Her yerde cıvıl cıvıl renkler, elbiseler, ayakkabılar, ojeler... 
Eh bizlerinde bu renklere bir yerden başlayarak ayak uydurmanın vakti geldi. İşte karşınızda "Golden Rose Yaz Ojeleri"  
(benim seçtiklerim)


Başlangıç olarak bu altı ojeyi yazın cıvıl cıvıl renklerinden seçtim. Hepsi bir harika, hepsi tırnak üzerinde şahane. Kusura bakmayın bu ojeleri size tırnaklarımın üzerinde gösteremiyorum çünkü halihazırda ve benim düşünceme göre oje için biraz kısalar.Ama en yakın zamanda makyaja hazır olacaklar. Bende şimdilik bu ojelerin rengini kağıt üzerinde göstereyim dedim.


Şimdide soldan sağa doğru numaraları geliyor. Sarı renkli olan goldenrose 209, mor olan (rengi belli değil kameram için kusura bakmayın en kısa zamanda onu da düzelteceğim) 126,turuncu olan (iki kat sürmeniz gereken ojelerden rengini o zaman tam veriyor) 227, pembe olan 91, mavi olan 212, turkuaz olan  ise 222 numara. Beğendiyseniz alın, sürün, eğlenin, yazı cıvıl cıvıl geçirin. :)

Bu arada tüm bu ojelerin tanesini 1.25 türk lirasına aldım ;)

2 yorum:

  1. Turuncu renk cok degisik duruyor, yazin bronz tende ayak tirnaklara harika gider bence, ama mavilerde hosuma gitti : D

    YanıtlaSil
  2. yaz için uygun olabileceğini bu renklerle hayatımıza canlılık gelebileceğini düşündüm. beğenmiş olmanıza sevindim :)

    YanıtlaSil