15 Haziran 2012 Cuma

LYS

LYS 18 yaşına gelmiş öğrencilerin korkulu rüyası, girdikleri yarış, belki boşa giden belki kazanılmış bir deneyimdir. Bende lyszedelerdenim ve yarın girecek olduğum sınav için bunu yaptım. (Muhtemelen siz bu yazıyı 16 Haziranda okuyacaksınız ama bunlar lys sancıları hoş görün ) Bende sevgili Lisans Yerleştirme Sınavı için yaz ojelerimi kullanayım dedim . İyi de oldu. Kısa tırnakta pek bir şeye benzemese de ben yaptım stres attım. 

Alt tabaka için bunu kullandım. 2 kat sürerek bu rengi elde edebilirsiniz. Sonrasında evde kendi yaptığım ince uçlu oje fırçasıyla da tırnaklarıma şunları yaptım. 

Bu kadar kötü olduğu için kusuruma bakmayın ama ne hikmetse yaparken zangır zangır titredim. Sanırım akşam akşam onları sevgiyle andığımı görünce onlar da beni andı.

Bol şans dileyin hepimize ve herkese başarılar.
Geliyoruz LYS1 bekle bizi :D

1 yorum: