13 Haziran 2012 Çarşamba


CİLT BAKIMI


Bugün sizlerle cildime şu aralar kullandığım temizleyiciyi ve nemlendiriciyi tanıtmak istiyorum. Ben bu yeni çıkan Avon Solutions serisinin Freshest Pure çift fazlı yüz temizleyicisi (sağda) ve nemlendirici jelini (sol alt, üstündeki de boş kutusu :)) kullanıyorum.
Temizleyicisi normal temizleyicilerden farklı. Çift fazlı şeklinde geçmesinin nedeni de yarısının su yarısının yağ gibi bir içerikten oluşması. Yağ dememe bakmayın öyle dememin nedeni birbirine karışmayan yapıdalar cümlesine örnek vermek için. Temizlemesi güzel ama tabi ki temizleyici jellerle de karıştırmamak lazım.
Nemlendiriciye gelince tek üzüldüğüm noktası güneş ışınları hakkında her hangi bir koruma faktörünün bulunmaması. En azından bir 15 faktör beklerdim. Birde jel şeklinde, krem gibi değil kullanışı daha kolay gibi ama benim için krem ve jel fark etmezdi.

Ürüne kötü demiyorum ama bakım yaparken de cildinizi fazla zorlamayın benden küçük bir uyarı güzel olacak derken kötü olabilir. (Kötü olmadı sadece cilt tipleriyle gerçekleşebilecek varsayımlar. ) Kısacası bazen bakımı fazla abartmak daha kötü yapabilir demeye çalışıyorum. Kendinize ve cildinize iyi bakın .
:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder