9 Ocak 2013 Çarşamba

Komşuluk Ölmemiş


Ne alakası var diyeceksiniz. Nereden çıktı şimdi bu diyeceksiniz. Durun anlatayım.

Eskişehir'de yaşadığımı daha önce yazmıştım. Yakın arkadaşımla beraber evde kalıyoruz. Her şey bize ait vs vs. Burada yaklaşık 3. ayımızı da doldurmak üzereyiz. Hiç sanmıyorum ki dışarıdan insanlara soğuk nevale de gözükelim. Ama nedense apartmanın içinde karşılaştığımızda evlerine kaçan bir kaç komşumuz olduğu gibi "İyi Akşamlar " dediğimizde çekine çekine iyi akşamlar diyorlar.

Sadece yan  evlerimizde oturan 2 komşumuz bize böyle davranmadılar. Bizde malum başımıza bu olaylar geldikçe 'Komşuluk Ölmüş canım' diyerek şakalaşıyorduk.

Ta ki bu tabağı görene kadar da öyle düşünmeye devam ettim. Yan komşumuz biz yiyelim diye bize meyve tabağı yapmış. Zaten adam akıllı yemek bile yemediğimizi ve boşa gitmemesini almış kadar olduğumuzu falan söyledim olsun oturun yiyin dedi ve tabağı verdi.

Evet çok mutlu oldum ve buradan da tekrar teşekkür ederim. Oturup kalkıp meyve yiyebilirim bu meyveleri sırf bozulmasın diye. Çok bir şey yok zaten demeyin o tabaktakiler şu an benim için çok değerli.

Küçük bir gülümsemeyle komşumuzu kazanmışız demek ki... Tamam biliyorum buradaki öğrenciler yerli halkı fazla sömürmüş ve haliyle kimseye güvenleri kalmamış.

Ama sevgili Eskişehir
Unutma ki buraya gelen herkes aynı değil

Bu konuda ki hislerimi paylaşmak istedim çünkü gerçekten öyle.

Tekrar TEŞEKKÜR EDERİM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder