15 Ocak 2013 Salı

Anneanne Eli Değmiş Gibi


Eskişehir de en çok neyi özlediğimi sorarsanız size anneannemin yemekleri diyebilirim. 7 yaşıma kadar onun yaptığı yemeklerle büyüdüm, ilk damak tadım onun yemekleriyle oluştu. Annemin yaptığı yemeklerde bile onun tadını ararım. İlginçtir ki annem anneannem gibi yemek yapamaz gibi gelir bana. Aynı tarif ile yemek yaparlar ama tat aynı olmaz.

İster ellerinin tadı farklı diyin ister başka bir şey ben herkesin yaptığı yemekte anneannemin yemeğini ararım. :)

Eskişehir de en çok özlediğim şeylerden biride anneannemin Fırında Patatesiydi. Gelir gelmez yaptırdım. Afiyetle de yedim :D

Tepsiyi yağlıyor, iyi yıkadığımız patatesleri tepsiye diziyor biraz da tuzlayıp fırında güzelce pişiriyoruz.

Resim biraz buğulu çünkü fırından yeni çıkmıştı :D

Umarım bir gün sizde yapar anneannemin bu lezzetli patateslerinden yersiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder