13 Ağustos 2009 Perşembe

MEYVELİ KUP

MEYVELİ KUP
Annemin keşiflerinden bir lezzet daha.Bunu da başka bir sitede görmüş ama hatırlamıyor.Geçen günlerde yaptı ve evde oluşan tatlı krizlerimize iyi geldi.Serin serin tam bir yaz tatlısının tarifi geliyor.İşte;
MALZEMELERİMİZ;
  • 1 litre süt
  • 1 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1,5 kahve fincanı un
  • 1/2 paket yulaflı bisküvi
  • 1 çorba kaşığı tereyağ
  • Süslemek için damla çikolata
  • Arzu edilen meyve (ben 1 adeti şeftali ve 1 salkım üzüm kullandım)
HAZIRLANIŞI;
1 litre süt, 1 yumurta, 1,5 kahve fincanı un ve 1 su bardağı şeker çırpılır ve karıştırılarak pişirilir. Altını kapatıktan sonra içine 1 çorba kaşığı tereyağ eklenir ve 10 dakika kadar mikser ile çırpılır. İstenilen meyve(ben şeftali ve üzüm kullandım)Şeftalinin kabuğu soyularak küçük küçük doğranır.Üzüm ayıklanır, bisküvi rondodan geçirilir. Kaplara önce muhallebi üzerine meyve ve rondoda çekilmiş bisküvi konur.Onunda üzerine muhallebi konulur ve isteğe göre süslenir. Şimdiden;
AFİYET OLSUN...

2 yorum:

  1. oo süper,tarifi hemen aldım,hafta sonu zamanım olursa mutlaka denemek istiyorum,bu arada yulaflı bisküvi daha mı güzel tat veriyor?
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. normal bisküviler kremadan dolayı çabuk yumuşuyor eti burçak bisküvisini kullandım ben kıyır kıyır oluyor sevgiler

    YanıtlaSil