15 Ağustos 2009 Cumartesi

BUZLU NESCAFE


  1. Limonata ile yarışabilir mi ? Belki

  2. Sıcak yaz günlerine yakışır mı ? Fazlasıyla

  3. Peki bu ne mi ? BUZLU NESCAFE

Limonatanın o ekşimsi ama tatlı tarafı sıcaklarda hepimizi rahatlatır. Hele birde taze nane konuldu mu o tada doyum olmaz ama serinlemek için içebileceğimiz başka altarnatiflerde var. Nescafeyi sevenler ama sıcakta onu içerken bile keşke soğuk olsaydı diyenler için işte serinleten lezzet buzlu nescafenin tarifi...
MALZEMELER;
  • Nescafe
  • Su
  • Süt
  • Buz
  • Şeker
HAZIRLANIŞI ;
Az bir miktar ılık suda isteğe bağlı olarak nescafe konulur. Şeker eklenilip eritilir. Sonra sütü ve soğuk suyu eklenerek karıştırılır ve buzu eklenir. İşte serin içeceğiniz hazır.
AFİYET OLSUN...

2 yorum:

  1. Canım iyi akşamlar.Uzun süredir blogunu ziyaret edemedim.Seni ekleyeceğim dedim onu da yapamdım.Senden özür diliyorum.Evde ve işte yoğunluk olunca.Ben nescafenin her türlü halini seviyorum.Akşamları çocuklar uyuduktan sonra beni dinlendiren 1 fincan neskafe ve kitap.Ellerine sağlık canım.Buzlusu da gerçekten yaz günleri için ideal.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun. Eğer yaz günlerinde sizi hem dinlendirecek hemde serinleticek birşeyler yapabildiysem sevinirim.Hayırlı ramazanlar dilerim.

    YanıtlaSil