12 Temmuz 2014 Cumartesi

Okuma Maratonu Başlasın #1

Bu biraz geç kalmış bir yazı olabilir ama geç olsun güç olmasın demişler. Yaz başladığından beri (ki benim için 20 haziranda başladı) yapmak istediğim bolca dinlenmek,bolca kitap okumak ve  oyun oynamak. (oyundan kastımda League of Legends)
Hazır Ramazan ayındayken ve bolca zamanım varken bu zamanı değerlendirmek için kendimi kitaplara vurdum. Okudukça da sizinle paylaşmak istedim.

İlk olarak;

Kristen HARMEL 

Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça kitabını sizinle paylaşmak istiyorum.

Bu kitabı e-kitap şeklinde okuduğum için elimde kendi çektiğim bir fotoğraf yok bu yüzden kusura bakmayın.
Gelelim kitap hakkındaki düşüncelerime. Kitap sürükleyici, kısmen akıcı bir dili var. 2 ya da 3 günde bitirmiştim. Ben severek okudum.
Kitabın arka kapağında ise şunlar yazıyor.
" Umuda her zaman açık bir kapı bırak.
Küçük, sevimli pastanesinde dünyanın en leziz turtalarını satarak insanları mutlu eden Hope, güçlü görüntüsünün ardında kırılgan kalbi olan bir kadındır. Kızı ve büyükannesiyle  çevrili küçük dünyası, bir gün kendisinden istenen son bir dilekle tamamen değişir.

Ona verilen bir isim listesiyle Amerika'dan büyülü şehir Paris'e doğru yola çıkan Hope, bu sayede büyükannesinin Nazi kamplarında yitirdiği geçmişinin izlerinde duygu yüklü bir gezintiye başlar. Anılarında kaybolmuş bu yüzleri tekrar görebilmek umuduyla hayata sımsıkı sarılan bu güçlü kadının başından geçenleri okumak, insanı mucizelerin yaşamın büyülü parçaları olduğuna inandırıyor. "


Sayfa sayısını merak edenler içinde kitap 505 sayfa.

Bunun yanı sıra benim bu kitapta hoşuma giden bir diğer şeyde kitabın içinde küçük kek ve turta tarifleri olması. Ramazandan sonra denemeyi bile düşünüyorum.

İyi okumalar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder