29 Aralık 2012 Cumartesi

Kitap

YILDIZLI VE YAĞMURLU 
GECELER



Muhteşem bir Maeve Binchy romanı. Bu kitaptan önce İtalyanca Aşk Başkadır ve Gümüş Yıldönümü'nü okumuştum. O andan itibarende kendisinin kitaplarını buldukça okumaya karar verdim. Okulun kütüphanesinde rastladığım bu kitabı da hemen aldım. İyi ki almışım. Hemen de okudum zaten.

Birbirinden farklı yaşamaları olan çok farklı insanları bir gün, bir yerde, bir şekilde birleştiren Maeve Binchy bu kitabında da muhteşem bir kurgu yapmış.

Kitaplarının beni en çok etkileyen yanı aslında kitaplarında gerçekliği görmem. Farkında olmadan belki bir belki de bir çok kişinin hayatı ortaktır,bir şekilde birbirine bağlıdır ama hayat koşturmacası içinde bunu göremiyoruzdur.

Sizde onun bir kitabını okuyun benim gibi seveceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder