2 Aralık 2012 Pazar

Eskişehir'de Olup Bitenler

ANADOLU JET SPONSORLUĞUYLA

AÇILMAMIŞ KANATLARIN BÜYÜKLÜĞÜ BİLİNEMEZ ETKİNLİĞİ

ANADOLU JET JETGENÇ kampüs etkinlikleri kapsamında bizim üniversitemize de geldiler. Özlem Yurdanur ÖZGENÇ  gelecekte ki kariyerlerimiz konusunda yapılması ve yapılmaması gereken konularda, Ali Nasuh MAHRUKİ de herkesin kendini keşfetmesi gerektiğini ve tutkularının peşinden gitmesi gerektiğini yaşadığı ilginç ve sıra dışı anılarla belgeleyerek hepimizi etkilediler. 


(Katılımın belgemin buruşukluğu ve net olmayışından dolayı özür dilerim buranın imkanları böyle :( ) 

Etkinlik boyunca #jetgenc hashtag i ile aktif bir şekilde konuşmacılarımıza katıldık. Öğrencilerin uçmasını isteyen Anadolu Jet'e " Aklımız havada... Ne işimiz var yerde ?" dedik. 

Anadolu Jet'in etkinlik öncesi bize süprizleri vardı. Bir kişiye gidiş dönüş uçak bileti, iki kişiye Anadolu Jet uçak maketi hediye edilecekti. Anadolu Jet koordinatörü Kümbet Beyle olan sıkı pazarlığımızla birlikte (ki ben 20 bilet istedim. Slogana göre konuşurum arkadaş uçmayan kalmayacaksa madem 20 bilet olsa iyi olurdu haksız mıyım? ) 5 bilet alabildik. Maket uçakları da 10 a çıkarttık. 

Bütün bunların yanı sıra Anadolu Jet bizim için bir armağan paketi daha hazırlamıştı işte onun içindekiler.


Bu güzel hediyeler şöyle sıralanıyor.
 Anadolu Jet dergisi
Anadolu Jet defteri
Anadolu Jet kalemi
Araba kokusu (bu garip farkındayım nedenini bende bilmiyorum)
2012 takvimli bir ayraç (2012 bitmek üzere biliyorum buda garip )
Anadolu Jet şapkası 
Küçük yapışkanlı kağıtların olduğu (renkli renkli olan işte oradaki şey) blok not (diyeyim siz anlayın)
AÇILMAMIŞ KANATLARIN BÜYÜKLÜĞÜ BİLİNEMEZ etkinliği katılım belgesi.

Etkinlikten öğrendiğim bir sürü şey oldu. Etkinlik hakkında ne söylersin deseler ilk söyleyeceğim şey Ali Nasuh Mahruki'nin yaptığı şeylerin sadece birini yapmaya yeltenseydim o an kalp krizinden ölürdüm. Sunumunu kendi tırmanışlarından videolarla desteklediği için bütün salon kendisini hayranlıkla dinledik.

Özlem Yurdanur Özgenç ve Ali Nasuh Mahruki ' ye tekrar teşekkür ederim.

Bu arada çekiliş sorunlarını merak edebilirsiniz. 291 numarayla yarışmaya katıldım ayrıca twitter dan yaptığım güzel katılımlardan ötürü bana 5 hak daha verdiler. Ama ne bilet ne de maket kazandım. Olsun önemli olan katılmaktı.

Eğer bir gün bir yerde bu etkinliği görürseniz ve imkanınız da olursa ona katılın ve bu deneyimi sizde yaşayın




2 yorum:

  1. etkinliğin adı beni yeterince etkiledi!paylaşım çok hoş gerçekten
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yazımda da belirttiğim gibi eğer bir gün bu etkinliğe bir şekilde katılma imkanınız olursa katılın. Hiç bir yerde göremeyeceğimiz belki de yaşayamayacağımız deneyimlere tanık oluyoruz gitmeye değerdi. 4 saat oturduk ama her saniyesine değerdi.

    teşekkür ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil