29 Eylül 2013 Pazar

Bitirdiklerim #6


Oldukça uzun bir aradan sonra yine karşınızdayım. Bu ara çok uzun oldu çünkü yorucu geçen bir kış döneminin ardından bütün yazı kendime ayırmak istedim. Ayırdım da çok da iyi oldu. :)

Kendimi dinlendirme sürecinde Ankara' da bitirdiğim bir kaç ürünü zaten sizinle paylaşmıştım. Bunlarda o yazıdan sonra ailecek kullandığımız ve bitirdiğimiz ürünler gibi bir şey oldu. Eskişehir' e gelmeden de onlarında resmini çektim şimdi ise yazısını yazıyorum.

Bitirdiğimiz ürünler kabaca bunlar. Neler olduğuna ise daha detaylı bakalım.


Pantene Normal ve Kalın Telli Saçlar İçin :  Eve taşındığımızda acilen alınmış bir şampuandı. Belli bir yere kadar kullandık ama dibinde 1 parmak şampuanla öylece duruyordu. Bende kullanayım bitsin gitsin artık dedim. Zaten saç tipime göre bir şampuan değildi. Ne kadar doğru yorum yapabilirim emin değilim. Onun için yorum yapmıyorum.

Blendax Bitki Özlü : Daha önce bitenler yazılarıma baktıysanız bu şampuanı görmüşsünüzdür. Annemde bu şampuanı kullanıyor. Bende Ankara' da ona ortak çıktığım için beraberce bitirdik. 

Schwarzkopf Glıss Sıvı Saç Kremi : Bu saç kremlerinin hemen hemen her çeşidini (boyalı saçlar için olanı hariç) hepsini kullandım. Saçlarım ince telli ve çok çabuk dolaşıyor. Tek kurtarıcım bu sıvı kremler oldu onlar olmasa saçlarımı asla tarayamam sanırım.

Loreal Saç Kremi : Aslında loreal saç kremi değil loreal boyasının saç kremi. Annem saçlarını boyadı bende kremini kullandım. Saçları yumuşacık yapıyor annem bu boyadan kullandıkça bende Ankara'ya gittikçe kullanırım artık.


Watsons Body Scrub : Bunu bitireyim diye Ankara'ya götürdüm orada da bitiremedim kalanıyla fotoğrafı çekip bitirsin diye anneme bıraktım. Kokusu bana göre fena değildi ama herkes sevmeyebilir. İçinde küçük tanecikleri vardı o hoşuma gitmişti temizleme kısmındaki düşüncelerimi de ne yazık ki hatırlayamıyorum.

Avon Naturals Body Spray: Her zamanki çilek ve guavalı olandan yarısını Eskişehir' de yarısını da Ankara' da kullandım. Kokusu çok kalıcı değil ama duştan sonra güzel oluyor.

Avon Little Black Dress Body Spray: Bu parfümün kokusunu hiç sevmiyorum. Çilekli vücut spreyim bitince hazır var bari bitireyim diye bitirdim. Kendimce önermem ama bu kokuyu çok seven insanlar da tanıyorum. Parfümünü beğeniyorsanız vücut spreyini de beğenirsiniz.

Nivea Pudrasız Roll-on Deodorant : bu deodoranta bayıldım . Kokusu çok güzel. İçinde aliminyum yok ( ki bu en büyük artısı). Bu hangisiydi onu hatırlamıyorum ama annemle bunu paylaşamadık.


Sensodyne Çok Yönlü Koruma : Bu diş macununu ailecek bitirdik. Eskişehir' de ki de sonuna yaklaştı yakında oda biter. 

İşte ben sonbahara, kışa, yeni bir döneme başlama hazırlıkları içerisindeyken el birliği ile bunları bitirdik. 

Bu uzun ara için lütfen beni affedin artık geri döneceğim. Umarım hoşunuza gitmiştir. Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder