12 Kasım 2012 Pazartesi

Herkese Merhaba



ESKİŞEHİR'DEN MERHABA

Herkese merhaba. Bir iki ay önce Eskişehir'e geleceğimi ve gönderilere devam edemeyeceğimi ama en azından deneyeceğimi belirtmiştim. Nitekim yapamıyorum da ama size burada ki hayatımdan bahsetmek istiyorum.

Öncelikle neden yazamadığımı söyleyeyim. Eskişehir' de kendi evimde de kalsam burada güzel yemekleriyle evi kokutan annem yok bizde ne kadar yemek yapabiliyorsak artık. Arkadaşımla iyi yemek yapabiliyoruz ama yemek yapabilecek vaktimiz olduğunda. Diğer konularda paylaşım yapamamamın nedeni de yemeği yapacak zamanı ayıramayan adam vize zamanında oje bile süremiyor. Haliyle gösterecek bir şeyi olmuyor. Bunun için kusura bakmayın.

Gelelim Eskişehir' de neler var neler yok.

Ben Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü 1.Sınıf öğrencisiyim. Yatarak okuruz diye geldim. Tek yapamadığım yatmak. Belki ben fazla tembelim belki de gerçekten yatamıyorum. Belki her iki haftada bir Ankara'ya geçtiğim için hiç bir şey anlamadım. Ama olsun ben burayı sevdim. Üniversiteyi, arkadaşlarımı sevdim, düzenim hemen hemen oturmuş durumda. Her şey güzel yani :)
Daha şehri tanıma aşamasındayım tabi ama 4 yıl daha buradayım bol bol vaktim var bence :) 

Tek derdim bir buçuk saat arası da olsa hiç bir yer sizin eviniz gibi olmuyor olamıyor. Ben tek çocuğum. Sanılanın aksine fazla kibirli küçük dünyaları ben yarattım havalarındaki tek çocuklardan değilim. Kaprisli biri de değilim ama hayatımda şimdiye kadar hiç bir şeyle ben uğraşmamıştım. Reşit olunca insan haliyle her şeyle kendi uğraşıyor. İlk zamanlarda ne kadar buna alışamasam da aradan iki ay geçti ve artık bazı şeylere alışmış durumdayım.

Aslında size Eskişehir hakkında neler anlatacağımı neler söyleyebileceğimi bilmiyorum. Bunu Eskişehir' i öğrendikçe anlatabilirim sanırım ama sizin de sormak istediğiniz bir şeyler varsa sorun lütfen.

Bende elimden geldiğince buraya bir şeyler yazmaya çalışacağım. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder