3 Ekim 2013 Perşembe

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit


Bu günlük peeling jeli çok severek ve isteyerek almıştım. Yarısına kadar da kullandım. Her seferinde yüzümde bir tane sivilce çıkıyordu. Bir tane fazla değil. Önceleri hava değişikliğindendir, strestendir diye düşünüp başka şeylerde suç aramıştım ama suç bundaymış.

Bunu jeli ilk aldığımda final dönemimdeydim. Benim de 1-2 dersten sıkıntım vardı. Bu jeli ne zaman kullansam bak yine sivilcem çıkmış şimdi fark ettim stresten herhalde diye düşünüp kullanmaya devam ettim. O derslerin yükünden de kurtulunca hiç bir sıkıntım kalmamışken sivilceler hala devam ediyordu. Bende yüzümde kullandığım ürünleri durdum ve bir suçluyu buldum.

Neden böyle olduğunu bilmiyorum ama bir arkadaşımda da aynı sorun olmuş. Bende " Eskişehir' de bizimle değilsin" dedim ve Ankara'da yollarımızı ayırdık. Anneme bol şans.

Bu noktada size bir sorum olacak. Sizde bu jeli alıp kullanamayanlardan mısınız? Yoksa severek mi kullandınız? Bende neden böyle bir şey yapmış olabilir?

Şimdiden teşekkürler. :)

2 yorum:

  1. bazı ürünler yağlı ciltlerin yağını alayım derken cildi çok kurutuyor sen tam oh yağdan kurtuldum tertemiz cildim oldu derken yağ daha fazla salgılanıyor ve sivilce oluşumuna neden oluyor ayrıca yağı fazla çeken ürünler cildin tahriş olup aşırı hassaslaşmasına neden olarak da sivilce problemi yapabiliyor. bu ürünü kullandıktan sonra nemlendirici krem kullanırsan bu sivilcelenme durumunu ortadan kaldırabilirsin diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Ben her cilt temizliğinden sonra nemlendiricimi kullanıyorum zaten, belki de o kadar iyi ve çok yağdan kurtuluyordum ki o nemlendirici de bana yetmedi. :) Tekrar bol nemlendirici ile deneyeceğim :)

      Sil